loading...
{{دانستیهای ایران 511}}
ایران بازدید : 3 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Despicable Me برای اندروید

Despicable.Me.v1.4.0m_KamyabOnline.Com

آماده ی بزرگترین نبرد Despicable Me شوید. در این بازی هیجان انگیز شرکت کرده و در محیطی اکشن و پر تنش توانایی های خود را امتحان کنید. بپرید، پرواز کنید و موانع را پشت سر بگذارید، پلیدی ها را شکست دهید تا بهترین و قدرتمند ترین فرد Despicable Me باشید. ماموریت های بی شمار، حرکت در محیط های زیبا و متفاوت، شخصی سازی کیفیت بازی با آیتم هاینیرو بخش و ارتقاء سلاح ها و نمایش صحنه های بازی از زوایای مختلف از ویژگی های جذاب این بازی است. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت کمیاب آنلاین دریافت نمایید.

ایران بازدید : 3 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Fast Burst Camera v4.4.5 برای اندروید

Fast.Burst.Camera.v4.4.5_KamyabOnline.Com

سریع ترین اپلیکیشن دوربین اندروید قادر به گرفتن ۳۰ تصویر در ثانیه. برای کار با این اپلیکیشن می توانید دکمه ی تصویر برداری را به صورت ممتد بگیرید تا تصاویر متوالی را دریافت کنید و یا با زدن یک ضربه یک تصویر منفرد دریافت نمایید. پشتیبانی از فلاش، فوکوس و زوم، قابلیت خاموش و روشن کردن صدای شاتر، شناسایی حرکت، ویرایشگر درونسازی شده ی تصاویر و قابلیت افزودن فیلتر، فریم، متن در کنار امکان تنظیم روشنایی و رنگ ها از ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت کمیاب آنلاین دریافت نمایید.

ایران بازدید : 3 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار SMS Backup & Restore Pro v6.42 برای اندروید

SMS.Backup.and.Restore.Pro.v6.42_KamyabOnline.Com

اپلیکیشنی ساده برای بازیابی و بک آپ پیام های SMS قابلیت بک آپ پیام ها در فرمت XML، قابلیت زمانبندی برای بک آپ خودکار، امکان انتقال پیام های بک آپ شده به گوشی های دیگر، تجهیز به آپشن افزوده برای انتخاب مکالمات مورد نظر جهت بک آپ، حذف تمامی پیام ها، ایمیل فایل بک آپ، ایمیل و آپلود به Dropbox و Google Drive به صورت خودکار با استفاده از Add-On، قابلیت تبدیل فرمت XML به دیگر فرمت ها و امکان نمایش در کامپیوتر از ویژگی های این اپلیکیشن است. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت کمیاب آنلاین دریافت نمایید.

ایران بازدید : 3 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود GO SMS Pro 5.31 نرم افزار ارسال پیامک در اندروید

GO-SMS-Pro_KamyabOnline.Com

GO SMS Pro از محبوب ترین نرم افزارهای ارسال اس ام اس برای اندروید است که بهترین جایگزین برای برنامه ی پیش فرض ارسال sms اسمارت فون های اندرویدی خواهد بود و با آن می توانید جذاب ترین شکلک ها را در پیامک های خود جاسازی کرده و همانند محیط برنامه های چت پیام های خود را زیباتر کنید .

ایران بازدید : 4 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

والپیپر زنده جدید Galaxy Light Pro v1.1.2 – آندروید

Galaxy-Light-Pro-Live-Wallpaper-v1.1.2

Galaxy Light Pro Live Wallpaper والپیپری فوق العاده زیبا و گرافیکی مخصوص گوشی های موبایل آندروید می باشد که نور زیبایی را از هسته ی کهکشانی جذاب به نمایش می گذارد !
از ویژگی های این تصویر زمینه ی زنده می توان به موارد زیر اشاره کرد :»

ایران بازدید : 2 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار Remote Phone Call v5.1 برای آندروید

Remote-Phone-Call1

Remote Phone Call v5.1 – مدیریت تماس و مخاطبین با کامپیوتر یا لپ تاپ خود ، با استفاده ازبلوتوث یا وای فای شما میتوانید لیست تماس های خود ، مخاطبین ، پیامک ها ، قابلیت پاسخ دادن پیامک و تماس و … در این برنامه امکان پذیر است این نرم افزار برای آندروید ۲٫۰ و بالاتر قابل نصب و اجرا می باشد

ایران بازدید : 1 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

 

Wondershare MobileGo for Android Pro 4.2.0.249 مدیریت اندروید

Wondershare MobileGo for Android
Wondershare MobileGo for Android Pro 4.2.0.249 نرم افزاری قدرتمند با روش کاری بسیار ساده است که شما به کمک آن می توانید تمامی تلفن های همراه و تبلت های مجهز به سیستم عامل اندروید را به راحتی، به یک روش و تنها توسط یک نرم افزار مدیریت کنید. به کمک این نرم افزار از امکاناتی همچون تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آنها با یک کلیک، انتقال فهرست مخاطبان، مدیریت فایل های چندرسانه ای، ارسال پیام کوتاه گروهی از رایانه و مدیریت کامل نرم افزارهای نصب شده روی تلفن همراه یا تبلت خود بهره مند می شوید .

قابلیت های نرم افزار Wondershare MobileGo for Android Pro :

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    فروشگاه
    فروشگاه

    فروشگاه


    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 559